dilluns, 4 de maig del 2015

Posant-me al dia!

Bones! la vida segueix i les rutes i les aventures no paren, tenia el blog i el wikiloc abandonat i només he estat actualitzant el Garmin connect. Hi ha gent que de tant en tant em demana informació sobretot pel wikiloc, i com sempre m'agrada col·laborar en la mesura que puc i experiència. A voltes n'hi ha que voldrien tenir les rutes llargues de molts dies en GPX separats dia a dia, això ho tinc al Garmin connect, si algú m'ho demana el convidaré i les podrà baixar, l'aplicació del garmin és un pèl més tancada que la del wikiloc.
He decidit tornar-me activar en xarxa, en part gràcies a que fa uns dies vaig tenir una petita mala experiència lingüística, en un fil d'una ruta del meu wikiloc, una ruta de fa anys; tot plegat va derivar en un petit atac cultural i polític... I res que la vida segueix i el català també! Salut i espero que algú tregui profit de les meves aventures, ara com a base principal la Cerdanya!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada