divendres, 14 de maig del 2010

BTT Principis de Maig (dxs-dxs)

Ui que vaig tard. Passo molt del blog ultimament, però amb el nou joguet per entrenar i guardar rutes (Gps) no paro! 6 dies seguits fotent canya i al arribar dimecres feines a caminar jajaja! Han estat molts dies d'estàtica sense sortir pel temps! més un parell de dies amb la Laia fins a Madremanya situant la próxima visita a la font picant i esquivant els núvols (ah ella ha estrenat pedals i bambes scott amb cales xD) i la ruta grosa amb en Raúl fins els Metges amb inovacions, 55km amb 1600 de desnivell, a veure si el pròxim cop podem repatir els Àngels tornant i acabem d'arrodonir el trajecte. (ara per ara just arribar a casa) Però m'ho estic agafant com un entreno! a veure si milloro! Ens veiem!

Ruta de Celrà - Els Àngels - Els Metges (diumenge)
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=892657



1ra foto, dissabte en un forn de calç o vidre perdut per Madremanya, i les altre el pas del Daró prop de la carretera de Santa Pellaia (jo vaig passar pedalant que consti! però vaig anar 3h moll i en Raíl no...) jajaja!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada