dissabte, 16 de gener del 2010

Dissenys i dibuixos per la FCVB

Ja que no ha tingut gaire repercussió (no se'n va fer tirada impresa) vull compartir una de les feinetes que he fet per la “federació catalana de voleibol” el cartell del torneig Arturo Cortès, que de tres propostes, al final va quedar així...
La veritat, el que volia ensenyar-vos, és el què estic fent ara per la federació, unes mascotes per a utilitzar de forma més corporativa, i volia compartir els esbossos i cap a on ha anat la història, així podeu comentar i veure de que em serveix estar a l’Atur. XD també dir públicament que feia molt temps que no em posava a il·lustrar, dibuixar a traços... i si bé els resultats són els que són, he recordat que m'agrada molt! i vull CRIDAR: maleïda carrera que em va capar creativament les ganes d'expressar-me! (i com sempre la culpa als altres xD) bé, feu un cop d'ull!


Ah per cert encara no és el definitiu, (vull dir que no tinc l'aprovació oficial) la setmana vinent o matem segur amb el crack de la federació. Salut!

(ah una cosa important, la majoria del meu treball està registrat amb llicència CC, com podeu veure al lateral de la pàgina, però aquests dibuixos o dissenys pertanyen a la federació ja que em compra els drets, i llavors passa a tenir el seu Copy Right, per tant es il·legal la seva utilització, gràcies)

4 comentaris:

  1. Hòstia molt bé Jordi!!! M'agraden molt!!!

    ResponElimina
  2. Si, merci. Doncs haig de canviar un munt de coses... i ja no em va tant bé. xD vull tancar el tema! però la veritat no tenen res d'interessant, però bueno, si més no m'animes! Ens veiem!

    ResponElimina
  3. Merci Edu! tinc ganes de quedar amb altrus un dia d'aquests! Ens veiem!

    ResponElimina