diumenge, 24 de gener del 2010

De nou btt, de nou als Metges!

15 dies sense fotre res de rien de bici i ahir em deixo liar per anar als Metges un altre cop. Tot i que vam modificar una mica la ruta passant per Juià fins els Àngels (no ben bé) llavors cap a "Saint Matew of Blackmount" (Sant Mateu del Montnegre) xD, i cap a la carretera de Santa Pellaia, després amunt fins a Sant Cebrià de Lledó (Els Metges) i taula d'embotits per esmorzar més canya (sobrava la canya? no sé? JuSeP?) xD, doncs res, avall cap a Sant Sadurní de l'Heura i per Madremanya i Sant Martí Vell cap a Celrà de nou.
Vull confessar que a la tornada vaig tenir una baixada física important, vaig haver de parar a estirar una mica, tenia les cames ben engarrotades i el clatell com una pedra... ho vaig passar malament... potser masses dies sense esforç? els tiberis de Nadal sense bondat? el fet d'haver tornat al món laboral la setmana passada, aixecant-me a les 6h cada dia, després de 6 mesos d'atur? la mica de fred que feia quan el sol s'amagava? Tant és, ja està passat i vaig arribar arrossegant-me, però vaig arribar! Us poso el link en la foto al bloc d'en Raúl que ho té ben explicat com sempre i amb tota la informació tècnica! Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada