dimarts, 3 de novembre del 2009

BARRAQUES vs COLLITA d'OLIVES

Ara fa uns dies que rarament he estat ocupat, les BARRAQUES i LA COLLITA d'OLIVES, però espero tornar a engegar rutes, fotos i dissenys SOBRETOT! a veure si em surten més feinetes d'estraperlo! (les olives és feina familiar que consti!) Ah i també en un parell de dies he fet un curs d'iniciació a la cata de vins, a veure si em dona peu a fer una secció nova, ara els calers i adaptar el nas i la boca a tants paràmetres portarà temps. Potser escanejo els apunts i en faig cinc cèntims!

les fotos no són meves, són robades del web... massa feina vaig tenir treballant 5 dies seguits i combinats amb Barraques de Girona per a estar fent fotos, amb aquella boira de la setmana passada... però semblant a les fotos, eren olives 100% arbequines de Parlavà (de l'esquerrana) i a veure si faig les etiquetes aquest any també! i res el dijous a la tarda ja eren al trull, a Garriguella, ens van sortir 2100kg nets i no tinc clar els litres finals ja ho posaré, però havien de ser uns 350 litres (un 17%) total 62 sacs d'olives = 70 ampolles d'oli de 5 litres, feina dura per no estar-hi acostumat! ens veiem SALUT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada